charlottas

Alla inlägg under december 2012

Av Charlotta Pettersson - 31 december 2012 20:26

Jao! Jag sitter nu med a friendeme och ser på när hon kastar pil. Nja inte världens bästa nyårsafton hittills men, men det blir nog bättre framåt natten typ... Men snart så är det ju ett nytt år!!!:D Hoppas att ni alla får ett RIKTIGT bra slut på året och en J*KLIGT bra start på det nya året!!!

Av Charlotta Pettersson - 31 december 2012 20:26

Jao! Jag sitter nu med a friendeme och ser på när hon kastar pil. Nja inte världens bästa nyårsafton hittills men, men det blir nog bättre framåt natten typ... Men snart så är det ju ett nytt år!!!:D Hoppas att ni alla får ett RIKTIGT bra slut på året och en J*KLIGT bra start på det nya året!!!

:D

Av Charlotta Pettersson - 31 december 2012 13:37

Årsresume ska komma snart!;) Det blir mer bilder än text men,men.... Snart kommer den!  

Av Charlotta Pettersson - 31 december 2012 11:01

God morgon allihopa! Hur mår ni då?
Jag mår bra, lever den sista dagen år 2012! Jag vet inte att det känns så sjukt som det gör, det är ju liksom bara timmar kvar av det fanfreakingtastik year ever! Med mycket glädje, många tårar, lyckliga och fantastiska stunder, sorgliga och hemska stunder men ändå bara ett j**ligt bra år!!! Hoppas att sista dagen blir BÄST!!! Men uppdateringar kommer under dagen! ~Hug~
(Gammal bild, men what ever!)

Av Charlotta Pettersson - 30 december 2012 23:43

Tänkte bara säga att jag är kanska taggad inför imorgon.... Jag brukar inte vara det men i år är det väl nåt speciellt som händer, jag menar jag brakar oftast välja kläder till "festen" 2 timmar innan inte kvällen innan + att det tar 1 och en halv timmas tid! 2013 kanske blir ett bra år, och man vill vara på topp inför den nya starten antar jag...

Men imorgon blire lite fest uppdatering om det går som jag tänkt.. :) Jag tror inte att jag hinner men vi får väl se ;)

Jag tänkte oxå passa på att påminna ALLA som läser att ni ska rösta i min omröstning för att på fredag gäller första "veckans"! :D

Allt för denna dag, God natt!  

      

Av Charlotta Pettersson - 30 december 2012 20:16

Har ni tänkt på att utanför plan/isen tycker hockeyspelare att det inte är Ok med att slåss, men PÅ planen är det tydligen Ok för de slåss ju hej vilt!!! Sen att de får putta ner den som redan ligger ner är tydligen Ok för domaren gör ju inget!!! Men jag vet att spelaren/spelarna får utvisning av att slåss, men när man trycker, verkligen TRYCKER ner nån på marken om igen så gör domaren Nothing! Det är sjukt!!! En sak är jag säker på och det är att hockey är extremt orättvist!!! Tjejer får inte tacklas men det får killar, killarnas matcher sänts på Tv men knappt tjejernas, killar tjänar mer är tjejer för att de får tacklas, ha Tv sända matcher m.m Det är så mycket med hockey som jag inte förstår mig på... Men jag gillar att se på hockey men det är inte min favorit sport direkt men iallafall, heja Färjestad!(jag är 75% värmlänning så att...)

Av Charlotta Pettersson - 30 december 2012 16:30

Hej på er! Nu har jag precis fått på mig mina lösnaglar! Tyck vad ni vill men jag tycker att ganska många lösnaglar är fina! Det är noter på mina, det blev rätt så bra för att vara första gången! :) Det är ju så klart lite svårt att skriva, men det går ju bra ändå! ;) Och från det ena till det 73:e....

Ska äta typ Entrecote(stav) i kväll, yammi! De är ju jättegott! Men det är nog som att fira nyår nästan för min familj eftersom att mamma jobbar imorgon kväll och vi ska inte vara hemma utan hos några vänner till familjen så.... Ja, det blir lite nyårsfirande idag helt enkelt! ;) Men trevlig kväll mina readerzzz!

~Kram~

Charlotta  

Av Charlotta Pettersson - 30 december 2012 13:02

God morgon! Typ.... Men som rubriken lyder så har jag några ideér till en ny header, men jag vet inte riktigt vilken jag ska ta men det blir iallafall en ny varje månad så jag har väl typ 2 dagar innan den ska vara klar så... ;) Men den här dagen blir nog lite chill, inte så mycket som ska fixas mer än: 1, Beställa nya converse 2, Säta upp och putsa min spegel 3, Gå en sväng med hunden. Ja och så blogga förståss! ;) Men nu så ja blire beställa mina "dröm" skor! :D

Ses!

Presentation


Hej! Jag e en tjej på 12 typ 13 år som har börjat blogga igen! Jag är sjuuuukt rädd för spindlar och älskar att sjunga och nästan allt som har med musik att göra! Jag älskar mina vänner och min familj mer än något annat! Jag är oxå en Belieber till 1000%!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken challenge ska jag göra??
 Alla som finns fast själv
 Alla som finns fast med en kompis
 Chubby bunny + rå lök

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

♥Bloggar som är grymma♥

RSS

Muspekare

Justin Bieber - Die In Your Arms

Ovido - Quiz & Flashcards