charlottas

Alla inlägg under mars 2013

Nej

Av Charlotta Pettersson - 31 mars 2013 18:42

Vet ni vad?! Jag är sjuk, min mage reagerade inte på godiset, jag har troligtvis feber och så....:( men jag säger bara att det här kan vara det sista inlägget för påsklovet, så ni vet det sötisar!

...

Av Charlotta Pettersson - 31 mars 2013 14:56

Förra inlägget jag skrev står det att det var morgon, dåligt internet på mitt rum så uppdateringen blir lite wierd. Men nu mår jag rätt så mycket bättre!:) Mådde så dåligt förut men nu kan jag ju äta någonting!:D

Av Charlotta Pettersson - 31 mars 2013 14:53

Hejsan, började dagen med ett sockeröverflöd, inte så bra..... Så jag somnade om igen och sov till 10:30, nu sitter jag i sängen och väntar på att mitt te ska svalna. Vill nog inte ha något annat. :(

Men jag hoppas att ni har fått en bra början på dagen och att ni alla inte flög upp kvart i 4 och spydde!!
~Charlotta~

Av Charlotta Pettersson - 30 mars 2013 13:00


 
  Den andra, som ni kanske förstår så är den från tisdas

Av Charlotta Pettersson - 30 mars 2013 08:31

Hejsan bloggen! Gla' påsk på er! Idag är jag randig från topp till tå! No makeup eller nånting! Bara randig...
(Kanske lite suddiga bilder)

Av Charlotta Pettersson - 29 mars 2013 16:44

Rubriken är ett skämt! Sitter här och försöker göra girlanger med kycklingar på, men vet inte vad jag gör!!!! När jag har ritat av en kyckling blir det typ fyra som sitter ihop som nånting men när jag bara slarvar blir det en girlang!!!! Lackar sönder nu!!

Av Charlotta Pettersson - 29 mars 2013 12:07

Bloggen har ståll väldigt still de 2 senaste veckorna! Måste börja blogga MER! Kan inte slarva med er! Aja, jag tänkte nu berätta om veckan:

*Måndag: Vanlig skoldag, typ chill inga läxor inför lovet.

*Tisdag: NOSHÖRNINGAR! Super kul dag med Linnéas och min torra humor för att vi var så trötta!

*Onsdag: Vanlig skoladag igen, med elevråd.

*TORSDAG: UTKLÄDNINGSDAG!!! Jag var med Anna, hon satt i en barnvagn och var bebis så var jag hennes mamma! + Betel förståss!

Idag är det ju fredag så jag tänkte göra vloggar! Vloggar mer detljer på veckan, ev. haul från Göteborg, var ju typ en EVIGHET sen vi var där!!!! Aa... Min dag idag! Ha det gött!

Av Charlotta Pettersson - 25 mars 2013 20:52

Nu är jag hemma efter dagens träning!

Denna dag har sett ut så här:

*Vakna, leta, äta åka

*Skola, sur

*Ingen taxi, går hem, njuter av solen och mår bra igen

*Äta

*Teater

*Gå hem en bit med Danni, gå resten av vägen hem

*Äta en voffla

*Sitter nu och skriver detta

Jahopp, det var min dag det.... Två sura inlägg komm upp imorse, men när jag gick hem släppte allt och jag tänkte över saker och kände mig levande och FRI! Den bästa känslan på läääääänge! Efter den känslan valde jag att gå hem efter teatern, samma känsla som några timmar innan, GRYM! Såååå, jag bestämde mig för att istället för att gå på F&S så springer jag hem. Känner mig upplyft, taggad och bra inför min fiiiiiiina plan! Jag kände verkligen att jag mådde bättre av de två promenaderna och gillar att springa! Så run, run, ruuuuuuuuun every monday from now on! Men ni får la ha det gött!


~Charlotta~

Presentation


Hej! Jag e en tjej på 12 typ 13 år som har börjat blogga igen! Jag är sjuuuukt rädd för spindlar och älskar att sjunga och nästan allt som har med musik att göra! Jag älskar mina vänner och min familj mer än något annat! Jag är oxå en Belieber till 1000%!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken challenge ska jag göra??
 Alla som finns fast själv
 Alla som finns fast med en kompis
 Chubby bunny + rå lök

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

♥Bloggar som är grymma♥

RSS

Muspekare

Justin Bieber - Die In Your Arms

Ovido - Quiz & Flashcards