charlottas

Alla inlägg under januari 2013

Av Charlotta Pettersson - 19 januari 2013 10:48

Sitter ensam på min brors skola i Nyköping, jag e sur på många saker... Trevligt! :(
Orkar bara inte med dem ibland...(!)
Aja, solen skiner o det e typ 20 grader kallt, wihoo!
Whatevvah! Bye!

Av Charlotta Pettersson - 16 januari 2013 21:27

God natt bloggen!
Dagen började Ok, blev Ok sen mot slutet blev den jättebra! :)
Hoppas ni har haft det gött, todello!

:-(

Av Charlotta Pettersson - 15 januari 2013 19:08

Hej...

Hemskt ledsen för att jag suger på uppdates ibalnd(!!!), men jag har mina svackor...

Det har vart lite mörkt för mig ett tag, ni vet nog vad jag pratar om... Man har försökt och om man försöker igen blir det för mycket, snesteg efter snesteg som blir större och större snesteg, man vill bara ge upp, orkar inte, tar på sig en offerkofta och tycker synd om sig själv, gör fel och skadar andra, trycker ner sig själv och blir ner tryckt lite till, och ja, självkänslan är inte riktigt på topp just nu...  

Nu får jag det att låta som om jag e typ mobbad eller något, men tro mig det är jag inte! Jag har bara sånna "inre"-svackor ibland som, troligtvis har hänt alla.

Men jag har liksom gjort en massa videos men inte kunnat ladda upp dom?! Vad är det för fel med min dator? inte nog med att batteriet har laggt av men att den bara bryter ihop??!!  WHAT??!!!!

Aja, har ont i huvudet, som jagvetintevadjagskasägafördetgörsåont, och e trött som ett gammalttrollsåjagvetintevadsomhänder.....   

STOP IT!!! Pallar inte.... Ska men senare liksom HEJ DÅ!

Av Charlotta Pettersson - 10 januari 2013 14:51

Väntar på att my friend ska sluta, sen drar vi till Ica för att handla!

.

Av Charlotta Pettersson - 9 januari 2013 16:17

Hej jag bloggar från mobilen nu, datorn har laggat ihop så inläggen blev raderade:'( men jag ska se om de kommer tillbaka... Tills dess, ha de la gött!

Av Charlotta Pettersson - 8 januari 2013 19:09
Av Charlotta Pettersson - 6 januari 2013 11:51

Nu sitter jag i bilen på väg till Pål Jungs hage i Nyköping! Det blev så när vi hämtade brorsan... Men jag har inte så mycket att säga så herrå!

Av Charlotta Pettersson - 6 januari 2013 09:33

Jag är sååååååå ledsen för att mina uppdateringar inte har kommit upp!!!
Men jag har vart borta och då har jag försökt blogga via mobilen, men det har inte gått :( så nu blire uppdatering mycket oftare!!!
~KRAM~

Presentation


Hej! Jag e en tjej på 12 typ 13 år som har börjat blogga igen! Jag är sjuuuukt rädd för spindlar och älskar att sjunga och nästan allt som har med musik att göra! Jag älskar mina vänner och min familj mer än något annat! Jag är oxå en Belieber till 1000%!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken challenge ska jag göra??
 Alla som finns fast själv
 Alla som finns fast med en kompis
 Chubby bunny + rå lök

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

♥Bloggar som är grymma♥

RSS

Muspekare

Justin Bieber - Die In Your Arms

Ovido - Quiz & Flashcards